Thursday, July 23, 2009

Končno sem si omislila šivalni stroj! Nabavila sem overlocker znamke Janome. Danes že ves dan obrobljam na metre blaga, kot bi bila obsedena:D Sicer ven ni prišlo še nič uporabnega, sem se pa zabavala :D
Zaenkrat je bila najtežavnejša naloga napeljati vse štiri niti, ostalo je šlo pa lepo. Jutri grem najverjetneje v nabavo blaga. Rada bi delala stvari iz Jersey-a, doma imamo pa samo neke stare pole neelastičnega blaga. Komaj čakam :)
Sprobala sem vse od pletenine do svile, pa je vse tipe blaga lepo obrobil.. Sedaj si moram omisliti še en navaden šivalni stroj, ker je s tem, ki ga imamo doma najverjetneje konec. Začel je spuščati šive,... star je..
Z mami imava plan da bova kupili eno Elno srednjega cenovnega razreda naslednji ponedeljek v Merkurju, kjer imajo tisto akcijo, kjer si izžrebaš popust. Saj vem, da bom verjetno ven potegnila 5%, ampak poskusiti je treba. :D Ta čas bom pa pridno vadila obrobe na overlocku.

Ne da se mi prevajati. Grem spat, ker me jutri čaka polno ustvarjanja. Najraje v torek sploh ne bi šla na Kolpo za pet dni in bi doma šivala zapestnice/verižice/torbice/krila/majice/... :D

BTW v kratkem bom naredila en mini giveaway in eni od bralk podarila unikat zapestnico by me :D

Popular Posts