Saturday, March 7, 2009

Besede naključnega spremljevalca!

Sobota. Zbudim se v prečudovito sobotno dopoldne. No ja ne bom lagal,

ker je bilo v resnici že popoldne.

Še rahlo izmozgan od friday's night fever se s prijatelji

odpravimo na ''jutranjo'' kavico.

Zopet zbrana družba, pa ne bom rekel ''vaška elita'', ker

bi mogoče izpadlo preveč narcisoidno.Debata gor debata dol,

nekaj

fashion vložkov naše predrage syden, drugače pa nič pretresljivega.

Nekaj avstrijskih nogometašev se je pripeljalo iz Celovca,

ki so trapasto-bukovo strmeli v nas. Pri sebi sem si dajel,hhhmmm,

mogoče pa opazujejo syden-ino lepoto. MOGOČE!

Tudi v našem Domu krajanov se je izgleda nekaj dogajalo…

Zbirala se je enormna količina ‘’Seniorjev’’ oz.

Naših dragih upokojencev, kakor jih je naš bivši minister Kahl

(ahhh, zakaj se pa ne bi pošalil iz njegove govorice, saj je že neke vrste stalnica v naših karikaturah)Erjavec rad poimenoval. Kolega je ‘’butnil’’ ven šalo: Eh, gotov spet ena FEJ

Orgija. OMFG sem si rekel in planil v krohot. Kakorkoli. Padla je neka ideja, da bi to popoldne preživeli vsaj malo produktivno. Nekako smo se zmenili in kolega sta me odpeljala domov na mojo ‘’obilno kosilo’’! Tole obilno kosilo je izgledalo takole: Sardelice pečene na žaru in paradižnik! FEJ!!! Jah poteka 4i dan moje diete. BEMTIŠ!

Sedaj ko tole pišem razmišlam kje za vraga so mastni zrezki, pomfri in druge ZDRAVE jedi. Po jedi sta me kolega že čakala in odpravili smo se proti Zbiljam. Eh vreme je bilo tačas že precej slabše, ampak sem vseeno kar užival v družbi. Poleg mojih dveh kolegov(Luke in Luke) in moje malenkosti so se nam pridružile še Katarina, Špela, Lucija, Anka I njen psiček Čili pasme čivava. Ob pogledu nanj sem takoj pomislil na izjavo kolegice, ki je v navalu alkohole, ne besa, izjavila da je njegov , khmm, izgleda kot oliva polnjena s papriko. BLJAH. Ah jebat ga pač take traparije ostanejo v spominu. Tisto, kar naj bi bilo pomembno pa nam na žalost preveč hitro izhlapi iz našega mozga.

Po tem fenomenalnem druženo smo se napotili v pizzerijo Tonač. Na poti smo dobili fenomenalno idejo, kako bi izpadli frajerji in pričakali prijetaljice, ki so se peljale v drugem avtomobilu, na kupu peska z izpuščenimi hlačami in molili roke v zrak. Sam pri sebi sem imaginiral ta prizo in moram reči, da bi res izpadlo brutalno zabavno. Ah ja baba kot baba(jah, res se sliši malo šovinistično)… je bil ‘’zajeban ovinek’’ in so ubrale drugo pot. Kot bi star kmet rekel: jah so šle ukol rt u varžet. Odpelaji smo se naprej proti pizzeriji. Čakamo jih, čakamo, čakamo in še enkrat ČAKAMO! Pizda, ke so???

Nakar dobimo klic, da je njihov avto hudič vzel. Seveda ta klic ni bil tako umirjen ampak dodajte zraven ščepec babje histerije(raje recimo kar ŠČEP) in si lahko prestavljate kako je bil slišati ta klic. BČEBGVN!!IKSBNČBG!!JHOČWEG!!NČGVWN!! Jah polno nekih nedokončanih stavkov kričanja, vpitja in ostalih reči. BEMTI kva spet delajo te babe?! Odpravimo se proti njim in zagledamo ta srebrn Peugeot sredi caste. SREDI CESTE. Le kako normalen človek ne bi izbruhnil od smeha? LE KAKO??? Dobro kaj kmalu smo se umirili saj je bila ta prijateljica že kar milo rečeno živčna. Dobro. Seveda smo vsi trije fantje skušali izpasti kar najbolj priročno in hoteli odpreti ‘’havbo’’. AMMM fakkk ke se ta havba udpre???!!! Jao…. Trije enormni moški možgani tega niso mogli ugotoviti. Pa bi nam moralo biti dokaj ‘’prirodno’’, kot bi se izrazili naši ‘’predragi’’ južni sosedje. Nakar začne stikati koelgica po avtu in PUF havba se odpre. DAMN GIRL!!! Mal si falila smer šolanja. Kakorkol kolega si je od firbčnega vaščana izposodil klešče za akumulator, jaz sem priklopil klešče, tretji je pa posodil avto. Jah jebat ga za neki je mogu bit koristen. Sekundica zaem WUUUMMMM. Avto že laufa.

Še mal stikamo po mašini in opazimo, da je ta makina ostala brez jermena ki napaja akumulator. Se zna narest, da gre zarad enga faking jermena cel avto v maloro. Je bilo treba nekak zrihtat. Smo odpeljal v bližno vas k mehaniku, da bi porihtal zadevo. Majster je bil za akcijo. Rekel je samo naj nekaj miut počakamo da pride do tja. Frajer se pripelje in…. aaaaaaaaaa to je bil dečko, ki smo pred nekaj meseci iz njega norca brili. To ni bilo neko norčevanje ampak je že kar mejilo na nesramnost. Ah kaj nismo mi govorili ampak alkohol.. Kako mi je bilo nerodno, ampak mislim da njemu še bolj. NA koncu je bil avto porihtan mi veseli in čas je bil za odhod domov.

Jah verjetno niti ne tako zanimivo… Ampak pristna res pristna ženska histerija nam je lepo polepšala do popoldne in verjemem, da bo to tema za naše prihodnje debate!

Popular Posts