Wednesday, March 4, 2009

Ne le, da je zeloooo zdrav, meni ima tudi nenormalno dober okus.
Zelene čaje kupujem v čajnici Cha v Ljubljani in pa v čajnici (ne spomnim se imena :) ) v starem delu Kranja.
Obstajajo prav posebni obredi kako bi si moral pripraviti čaj. Za tako kompliciranje jaz preprosto nimam časa, pa tudi ne da se mi, tako da jaz v mikrovalovki pogrejem vodo, dam notri cedilo in vsujem ščepec čaja. Pustim cca 3 minute in spijem :) Če pa imate čas in voljo piti čaj kot obred je tukaj navodilo, kako ga pripraviti.
Najprej zavremo vodo v odprti posodi. (klor ki je v vodi izpari, zato je potrbno imeti odprto posodo)
Ko voda zavre jo prelijemo v čajnik, pustimo notri kakšno minuto in nato vodo iz čaja prelijemo v šalice.
Tako smo ogreli čajnik, ki je sedaj brez vode.
V prazen čajnik natresemo lističe zelenega čaja (1 žlica na šalico) in prelijemo vodo iz šalic v čajnik.
Čajne lističe pustimo v vodi okrog 2-3 min.
Tako smo vodo pravilno ohladili in ogreli šalice, tako da ob zlivanju čaja iz čajnika, čaj priteče v že ogrete šalice.
vir; http://www.caj.mojforum.si/caj-about65.html, avtor:
Domen

Najraje pijem čaje z okusom. Do sedaj sem sprobala vse okuse, ki jih ponuja čajnica Cha.

Tukaj jih je Top 5 :D
1) zeleni čaj z okusom pinacolade
2) zelena vanilija
3) zeleni čaj z okusom jasmina
4) zeleni čaj - granatno jabolko (okus ni najboljši, je pa vonj nenormalno dišeč)
5) zeleni čaj z okusom mente

kateri pa je vaš najljubši okus?

Popular Posts