Sunday, March 8, 2009

Oh ja… Bi rad najprej objasnil malce naslov tega članka. Zakakj prijateljstvo in recesija?! Recesije mogoče niti ne bi omenil, če ne bi moj prijatelj!!! Cel večer omenjal tega stavka. ‘’Če je to recesija naj kar traja!!!’’ Če se to sliši še toliko trapasto naj povem, da niti ni tako zgrešen ‘’point’’. Zakaj?! Mogoče to vprašanje niti ne sodi , k ljudem našega stanu ampak vseeno. Kdo drug bi dejal to, kot tisti, ki imajo že tako ali tako vsega dovolj )pa ne mislim s tem svojega kolega), Jah v tem času si Smetana naše družbe(seveda v materialnem smislu) nakopičila še več bogastva, kot pa ga že ima. FAKIN SAKERJI!!! Nekateri čedalje težje čez mesec… spet drugi še lažje čez mesec. JEZEN SEM pa tud nabasan kot mina ampak vseeno…Pizda zakaj bi imeli nekateri več kot drugi?! Zato,da bodo še naprej živeli ‘’srečno življene’’! Ne dragi bralci! Ni vse v denarju(že milijonkrat slišan stavek)!

Mislim, da je več poante v prijateljstvo in ljubezni!!! Predvsem v prijateljstvu… Ljubezen pride in gre, vendar prijateljstvo ostane! Gotovo sem z temi nekaj trditvami v smeh spravil veliko ljudi, ampak tako pač je. Prijatelji bodo ostali! Za vedno…. Tukaj ni prostora za tiste ljudi, ki bi menjali svoje prijatelje za druge samo zato, ker imajo drugi več denarja! Ali pa zato, ker mogoče nudijo prevoz drugim ljudem… Ali pa zato, da so prijatelji s teboj takrat, ko drugega nimajo…. Še milijon stvari bi lahko naštel, pa se mi jih ne ljubi. Mislim, da ste vsi dojeli ta point. Sam igram spletno igro travian. Pa lahko z gotovostjo trdim, da so te spletni prijatelji boljši, kot tisti v ‘’real life-u’’. Pa četudi je to prijateljstvo zgolj latentno… Vseeno! Lahko trdim in predvsem upam, da se ne motim, da me te ljudje ne bodo ZAJEBALI v življenu, kot ljudeje , ki jih poznam že vrsto let. Pa te ljudi poznam samo preko spleta, pa vem (in globoko upam, da se ne motim) ne bodo nikdar zajebali. JA! Samo preko spleta jih poznam! Pa vseeno vem, da so fantje in dekleta od fare. Ko smo se dobili ob pijači, človeka malo bolje vidiš in spoznaš. Pa rečeš: ‘’Lejga carja’’!!! Tak človek ti bo ostal v spominu za vedno. Naj se tukaj spomnim srečanja v Mariboru. Srečali smo se jaz, Luka, Damjan, Samo, Andraž in Nina. Za vse lahko dam samo kapo dol. Res prijazni ljudje. Na žalost to vse manjkrat srečamo. Na koncu je sledil topel objem in krepak stisk rok! Lahko samo upam, da se bom s temi manijaki(:P) srečal še kdaj v življenu! Iskreno upam!!! Zabava, druženje, prijateljstvo! To je bistvo, ne pa denar! Čeprav je denar neke vrste ‘’priboljšek’’ k sreči, vendar ni vse.

Zabava z resničnimi prijatelji globoko v gozdu… EVO! To je to… NEPRECELJIVO!(malo uporablam slogan MASTERCARD-a)

Naj se sliši še tako bedno, kot se sliši je res brutalno. Zakaj? Ker veš da te obkrožajo sami prijatelji, PRIJATELJI!!!, ki bodo to tudi ostali. Pa če boš reven ali bogat! Ali boš nudil prevoz ali ne! Ali boš blabla ali ne boš blabla. Ja!, to so prijatelji, ki te podpirajo v dobrem ali slabem. Takih se držite, ker takih je malo!!! Taki so carji, ampak res carji. Mogoče se že ponavljam, ampak vseeno. Zakaj moraš biti za nekoga samo takrat dober, ko drugega nimaš ob sebi?! ZAKAJ?! U pičku mater… do vsakega sem dober, če mi le ta vrača z enako mero spoštovanja. Nikoli nisem bil slab in tudi ne bom. In to moji prijatelji vedo!!! Se ti za vsako storjeno stvar iskreno zahvalijo in NE z nekim cinizmom v očeh.

‘’ EJ Manijak, res hvala!’’!AAAA… pizda ena… JEBI SE U ČELO! Takih ne potrebujem in mislim, da jih nihče od naših ne rabi. Zbriš me iz imenika prasec/ica šugava, če pokličeš samo takrat, ko nekaj rabiš. JAH sliši se zlobno, ampak tako pač je. NA ŽALOST! ŽŽŽŽŽŽŽŽŽŽAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLOOOOOOOSSSSSSSSSSSTTTTTT!

Raje imam takega, ki ti reče:’’ Jebem ti mater’’ v glavo, kot pa tistega, ki to samo misli.

Take nabijem na svoj spolni ud(‘’ni velik je pa tanek in moj’’), kot bi se izrazil eden mojih internetnih prijateljev. Res brutalen stavek! On je car… Res človek, ki ga hočeš imeti ob sebi! Upam, da se to poznanstvo ne bo nikoli končalo. Vsaj jaz se bom potrudil, da ne! Pa še največjo vojsko ima na Travianu! Kako ga ne bi spoštoval?! Ne moreš, da ne bi. Na žalost smo ljudje narejeni tako, da znamo odpuščati. ŠKOD A! Kdaj pa kdaj si tega ne bi želel… ampak vseeno hrepenenje po sočloveku ostaja. FAK kaj jaz pišem, ampak vseeno… Treba je, da si ljudje to zamislijo. Ker drugega ti v življenu ne bo ostalo, kot prijateljstvo in družina. Zapomnite si to! Sedaj si mislite:’’ Pizda, Lenak ti pa si budala!’’ Ampak nekega dne boste VSi prišli do tega zaključka. Bodi to kar si! Ne bodi hinavec, dvoličnež, pizda, kurba, buzerant, šalabajzer itd. Itd. Sploh raje ne napišem vseh žaljivk, ki mi padejo na pamet. Jih je preveč! ŽAL! Taki, ki bodo zlobni do tebe, bodo na koncu ostali sami in bodo vedno SEEKING FOR A RESPECT PEOPLE(mah sj ne vem al sem napisal pravilno ali ne, ste dojeli bistvo)! Neko reklo pravi: ‘’Povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si!’’ Fakin prekleto to drži! Vendar, nočem da se to tretira skupaj z vsemi mojimi sedanjimi ‘’prijateljimi’’! Hočem, da se to reklo drži mojih pravih prijateljev, ki so včasih tudi PAIN IN THE ASS, ampak vem da so to prijatelji, ki jih želim imeti ob sebi. Me ne bodo zajebali pa naj se zgodi še taka in drugačna stvar. Slaba ali dobra! Takim lahko zaupaš… drugim pač ne…Pismo ne vem ali bi povedal še kaj več ali je čas,da obiščem svojo prelepo posteljo. Ura je 4 zjutraj in rahlo se mi vrti. Mislim, da bom zjutraj rekel:’’OMFG kva sem jaz pisal?!’’ Ampak na koncu bom še vseeno prišel do bistva. NEKATERI PRIJATELJI SO ZA VEDNO, DRUGI PAČ SAMO ZA DOLOČEN ČAS! KO DRUGEGA NIMAJO! Kot pogodba za delovno mesto! SAMO ZA DOLOČEN ČAS! Takim lahko samo rečem.’’ Pojdi ven na svež zrak in globoko v sebi premisli kaj delaš!’’ RANDOM COCKSUCKERJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Popular Posts