Saturday, March 7, 2009


Začetek januarja smo odšli z nekaj prijatelji v Italijo v nakupovalni center Palmanova outlet village.
Že na prvi pogled stvar izgleda zelo mamljiva. To ni nek kompleks ala City park, ampak je zasnovano tako, da je vsaka trgovina v svoji hišici, skupaj pa tvorijo pisano vasico.
Imajo zelo pestro izbiro znamk.
Sama sem podrobneje prebrskala predvsem Guess, CK jeans, Intimissimi in calzedonio, golden point, benetton, pumo in nike.


Zelo se splača sem priti na razprodaje, saj imajo na že znižane cene še dodatne popuste, tako da se stvari da dobiti kar zelo ugodno.


Sama sem si kupila:
- Guess torbico : Bila je znižana iz 170€ na 45 € - 75%
- CK jeans majica z dolgimi rokavi: iz 74,5€ na 22€ - 70%
- CK jeans majica iz 56,5€ na 16€ - 72%


Slike so slabe, ker je slikano z mobitelom. Drugače je ta majica levo čisto bela, tukaj pa izpade vsa pisana :S
Za ostale drobnarije se ne spomnim originalnih cen. Kupila sem naprimer dokolenke od sisi za samo 1,5€, potem od goldenpoint spodnjice za 3€,...


Mislim, da me bodo še velikokrat videli tam :D
Ste že bili ?


Poročilo iz razprodaj 2010:

Popular Posts