Monday, March 2, 2009

Nekaj časa se že navdušujem nad znamko lakov za nohte OPI.
Zaenkrat sem ponosna lastnica petih lakcev.
Imam 4 barvne lake (2 nude, zlatega in živo roznega) + podlak.

Naročala sem preko ebaya, kjer sem za 5 lakcev dala s poštnino malo manj kot 25€. V sloveniji pa naj bi bila cena tega ( enaga!!!) laka okoli 18 evrov. :S
privacy please

Torej izbrala sem si barvo Privacy Please, ki je zelo lepa nežna roza barva. Najlepši mi je nanos v treh slojih, kjer lak postane lepo polprekriven
get me to the taj on time

Potem sem se odločila za odtenek Get Me to the Taj on Time, ki je podoben zgoraj omenjenemu, le da je manj rozen.
i'm indi-a mood for love

Kupila sem si tudi divji pink odtenek I'm India Mood For Love, ki je zelo živahen odtenek. Lak je zelo lepo prekriven.

up front & personal (v resnici je bolj zlat/ svetel odtenek)

Najbolj pa me je navdušil odtenek Up Front & Personal, ki je najlepši odtenek (meni osebno), kar sem jih kdaj imela. Je beš-zlat odtenek z nežno zlatimi bleščicami. V treh - štirih nanosih izgled na nohtu izgleda popolno, še posebej pri meni, ki imam zelo tanke nohte. Pri tem laku pa se mi zdi, kot da bi mi jih optično odebelil.
Vsekakor priporočam nakup teh lakcev,

Podlaka pa za enkrat še nisem sprobala, ker imam za porabiti še mavalinega.

Popular Posts