Saturday, March 28, 2009

Ko grem v shopping sta v moji glavi dve stvari: ena je, da bi našla čimvečji popust, druga pa je obsedenost s pleteninami. Danes sem letela v Kranj, brskala po outletu in naletela na tole čudovito jopico. Stala je samo 10€, čeprav tudi polna cena ni bila prav velika (30€). Je od veromode. btw, ta znamka me vsak dan bolj preseneča: imajo čudovite pletenine, zanimive kroje majic, ... in vse to po normalnih cenah. Tako da je h&m dobil konkurenco :D
Jopca je ustrezala tudi vsem mojim nakupovalnim kriterijem (lol ja, tudi to imam :D ), ki so:
1) ugodno
2) kvalitetno
3) lepo
4) (najpomembnejši) - v glavi si moram zamisliti vsaj 3 kombinacije, h katerim bi ta stvar pasala. Ker se mi je že zgodilo, da sem kupila kakšen kos, potem pa sem morala dokupovati zraven ogromno stvari.. tega si pa ne morem privoščiti :D
Moti me edino gumb in njegova barva, tako da ga bom verjetno zamenjala..

Popular Posts