Tuesday, March 10, 2009

Joooj kakšna nova kolekcija. Vedno ko vstopim v to trgovino mi je skoraj vse všeč. In potem izberem nekaj stvari, da bi jih odšla probat v upanju da mi jih vsaj pol ne bo lepo stalo. In potem vse najlepše stoji, vse je bombažno, cena ni visoka. Kaj boš drugega naredil, kot pa da kupiš???!!:D

Ko sem danes malo pregledovala njihovo stran, sem se najprej zaljubila v to verižico:
cena se mi zdi dokaj visoka za h&m, tako da če ne prej, si jo kupim na razprodajah.
Joooj že vidim par outfitov s to verižico. Tako je posebna, da zraven ne potrebuješ več veliko. Če dodaš še kaj lahko hitro izpade preveč kičasto.

Za zraven bi takoj imela te čevlje (30€): jooooj kako so lepiii :))))
Problem je edino, da hm-ova obutev ponavadi ni prav preveč udobna (da o Zari ne govorim :S ). Samo ti sandali mi izgledajo še kar udobni, ker imajo podlogo (ne hodiš po lesu)..
+ danes sem si kupila pulover v isti barvi (kasneje prilepim sliko).

Popular Posts