Sunday, March 29, 2009

Sama sem že nekaj let obsedena s parfumi. Vedno, ko so me mami/sestra/fant vprašali, kaj bi rada za rojstni dan, je bil odgovor parfum. Ko sem si kaj privoščila za dušo, je bil to parfum..
Zadnje čase sem se malo umirila.. Zadnji, ki sem ga kupila je bil Kenzo-Amour konec lanskega leta. Pa še to zato, ker je bil nenormalno znižan (50ml- 25€), ker so se drogerije Watsons po celi sloveniji zapirale. :)
Na vsak vonj me vežejo določeni spomini, zato nikoli ne porabim celega parfuma, ampak ga vsaj en cm pustim. Nekateri me spominjajo na poletje in na cele večere žuranja, nekateri me spominjajo na dneve, ko sem se veliko učila, nekateri na sneg,...
Hranim jih v temnem delu omare, da se ne bi pokvarili. Zaenkrat še nisem opazila, da bi kateri spremenil vonj.. Upam, da do tega tudi ne bo prišlo, ker bi res rada ohranila vse vonje in z njimi tudi spomine.. :)
Ponavadi izberem parfum glede na vreme, počutje, oblačilo.. Vem, to je malo čudaško, a nisem edina :D
Moja zbirka:
Te uporabljam večino časa
Tudi te uporabljam kar veliko.
Od jlo parfumi so mi zelo všečni. Še posebej ta na sredini (miami glow), samo ga ne delajo več :(
Všeč mi je tudi to, da so zelo obstojni..
Ah poletne escade.. lepi časi :))

Testerčki ;)

Popular Posts