Monday, March 30, 2009

Najboljša stvar mi je nakupovanje raznih najlonk,... Lahko si jih privoščim ko sem brez denarja + nimam slabe vesti, da sem spet zapravljala za oblačila, ker najlonke pač niso oblačilo, ampak so potrošni material, ki se ge vedno rabi. :D
Naprimer: Zelo sem si želela imeti kakšen kos oblačila rumene barve (tiste no, rumenjakasto rumene, ki je bila nekaj časa nazaj povsod..), in ker sem bila brez keša sem si kupila rumene nogavičke (4€), she lak za nohte (1,5€), čez par dni pa še šal (5€). Uhančke v tej barvi sem pa že imela ;). Na rjava in temno modra oblačila je potem vse skupaj res izpadlo zelo lepo.. Tako, da se mi je zdelo sploh preveč, da bi si res kupovala naprimer kakšen pulover te barve..
Še posebno jih je zabavno nakupovati v calzedonii, kjer imajo res ugodne in lepe/izvirne modele nogavičk. Nekaj mi je udarilo na vijolično pri nogavičkah :))
evo.. idealne nogavičke za salonarje, ki so že kar nekaj časa na moji Wl (beš lakasti brez vsakršne špangice/ostalih čudaških dodatkov na čevljih)
iii.. te nogavičke so mi pa nekaj najlepšega. Se spomnite, da so imeli kakšno leto ali dve nazaj isti model legic, le da v beš barvi... Notri so bile tudi nekakšne svetleče nitke, tako kot tukaj.. Joooj še danes mi je žal, da jih nisem vzela.. No, mogoče bom pa letos te kupila..
No ja, pri tej sliki sem pa pomoje bolj gledala te čudovite sandale, kot pa nogavice... Joooj komaj čakam, da naše trgovine dobijo kakšne lepe sandale s platformo.. tako si jih želim
no, pa beš lakaste navadne salonarje tudi.. zelo :) Imate kakšno idejo, kje jih najti? malo sem že spustila kriterij, tako da sploh ni več treba, da so lakasti. Samo da so pač navadni nude salonarji.. :)

Popular Posts